2012年5月17日 星期四

上環禧利街漢記潮洲粉麵餐廳 - Part 2


筆者從四月開始寫文章到現在,轉眼間一個月有多。能夠出了十篇,好開心,當中得到很多朋友、好友的報料、鼓勵和支持,在此衷心感謝。我定會繼續努力!

言歸正傳。漢記係我第一篇文章的主題,今次第十一篇,係時侯再到此店一遊。有了上次經驗,今次晨早衝落街,就來個早飯吧!時間尚早,但店內已有四五人。香港地,識途老馬多的是。上回情景歷歷在目上環禧利街漢記潮洲粉麵餐廳 - Part I,餐牌都懶得睇。拿拿聲,阿姐:唔該我要爽腩河同坑腩麵!驚死遲些要什麼都是一句公式的答案-賣晒!到時真的火都黎!唔理三七二十一,叫咗先,睬佢都傻!哈!呢一句好鬼熟,係邊度聽過呢?哈哈!記起了!身邊好友的口頭禪。真是近朱者赤!





一刻間,兩碗粉麵一齊來。今次有的放矢,正正是為了這鎮店孖寶而來。完全唔理得碗麵浸
咗幾耐,影相要緊!因為坑腩味濃,筆者首先搞定了碗爽腩先。一貫慣例,先來湯一口。好喎!牛腩味濃但湯本身唔會係咸死你嗰隻。最緊要的是那匙芫茜,再混入少許唐芹,不得了。一入湯中,一熱、香爆!





好啦,登登登登!第一寶出場。爽腩。飲食冷知識出場-"爽腩又名磞沙腩或蝴蝶腩,是牛肚皮下的腩位" (資料由漢記餐牌提供) 。一碗只有三件,真是物以罕為貴!每件爽腩都有層筋膜附著。我最喜愛呢一嚿。你看看,腩肉在筋膜中間是多麼美麗。晶瑩的筋膜絕對唔肥,一口咬下,首先是爽脆的筋膜,軟滑的腩肉接著衝進你的口腔,最後又是爽脆的筋膜作結終。筆者鄉下仔一名未食過爽腩,口感好得意!






到二寶出場啦!飲食冷知識又出場-"坑腩是牛胸前八支骨的腩肉,牛味最濃!" (資料由漢記餐牌提供) 。正因味濃,所以壓後!一碗四件。坑腩只在上半部份有筋膜,下半截是腩肉居多。放一件入口中,由呢一刻開始請緊緊將你的口合上直到咀嚼完為止,完完全全感受一下那股强勁的牛腩味左你的口腔內爆發!腩肉好入味、好軟滑,絕對唔係鞋熠熠。筋位冇肥的感覺。好吃!在此,好多謝Michael San 教會筆者這樣享受天下各樣美食。

埋單共銀$72.00。筆者最鐘意貪得意,我就覺得值,唔知你呢?

温馨提示兩則:
1. "+二點前唔到,可能乜都冇!"
2. 筆者繼續發揮辦熟本色去索料,阿姐:"點解餐牌冇淨坑腩嘅?"阿姐話:有呀!同淨爽腩一樣。賣$90.00。冇寫出來啫,少丫嗎!"咁我可唔可以留?"好難做架,個個黎親都係揾呢D嘢食。你早D黎咪得囉!"




最後在本篇結速時好想在此多謝好友贈送了一套手寫板給筆者。完成了這篇文章後基本上適應了操作,好好用!省時了!會繼續努力!

Lawrence

2 則留言: