2012年4月2日 星期一

上環禧利街漢記潮洲粉麵茶餐廳 – Part 1


筆者很久之前經想到漢記一試,奈何每次行到禧利街都像著了迷般過門不入。或許那碗粥真的另我如痴如醉。有機會再同大家介紹。

今日約一時到,不用等位。坐下,望著餐牌,尋找著目標。說時遲,目標鎖定。爽腩麵!三十幾,OK啦。





但今日想吃飯,爽腩飯,四十幾蚊,都OK啦。叫姐姐落單。我要一個爽腩飯!"賣晒!"咁我要一個坑腩飯!"賣晒!只係得番牛腩,下次早D,最好十二點前黎!"今次唯有叫牛腩飯頂住先!睇拍真係要蛇出黎當早餐食先得。

湯先上,齋睇同普通清湯牛腩湯冇太大分別。一聞,芫茜的香味直撲入鼻,好香。渴一口,冇預期中咁多味精,幾好。









 飯同牛腩到啦。牛腩好香,先渴一口汁,嘩!差D叫了一聲。好鹹!暗叫不妙。

夾起件牛腩,有根位、色澤好、唔係全瘦、肉質有彈性、賣相絕對吸引。絕對唔似死實實湯渣唯一擔心係牛腩會否同D汁一樣咁鹹呢?

一吃之下,憂慮一掃而空!牛腩 肉味濃肉質嫩滑好入味好好食!一碗都有約五六件,分量OK




辣椒油,不是普通貨色,好香幾辣。味道同大角咀油渣麵近似。筆者自知抗辣能力相當低。但又鍾意辣,唯有只加兩滴。免得吃到一頭大汗。










一路吃,一路睇牛腩冷智識。So funny還一路留意D OL叫乜。好奇怪,大部份都唔系叫牛腩,返而要魚蛋之類?莫非……,但我覺得多少同女性戒紅肉有些少關系。

唔緊要,總然之我一定會試晒爽腩同坑腩,無理由招牌菜都唔試就走去食其它。

總括來說,漢記值得一試!很期待下次的爽腩和坑腩,就明天試試吧!

Lawrence

沒有留言:

張貼留言